✅ تجمع کارکنان مجتمع درمانی حضرت جوادالائمه(ع)
علیه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در سالروز حمله به بیمارستان المعمدانی غزه
کارکنان این مرکز با خواندن بیانیه و سر دادن شعار علیه رژیم غاصب صهیونسیتی، اعتراض و انزجار خود را نسبت به این رژیم و اقدامات جنایتکارانه اش مخصوصا حملات ضد حقوق بشری به بیمارستان ها و مدارس اعلام کردند.
در بخشی از این بیانیه آمده است:
امروز سالروز حمله ددمنشانه رژیم خونخوار صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه میباشد که این حمله منجر به شهادت بیش از 500 نفر از کارکنان تخصصی، پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و بیماران بستری گردید.
جنایت حمله به بیمارستان مملو از زنان و کودکان معصوم و زخمی که نقض فاحش تمام قوانین و معیارهای بین المللی بوده است به عنوان نقطه عطفی در سیاهه جنایات ضدبشری این رژیم ثبت خواهد شد
بحمدالله امروزه گنبد به اصطلاح آهنین این رژیم طی عملیات وعده صادق توسط پاسداران غیور سپاه و دیگر نیروهای مسلح در برابر چشمان تمام مردم جهان ویران شده و تصویر شکست ناپذیر این رژیم غاصب ترک برداشته است و انشالله در آینده نزدیک شاهد نابودی کامل این رژیم غاصب خواهیم بود.
ما کارکنان مجتمع درمانی حضرت جوادالائمه (علیه السلام) بجنورد ضمن اعلام همدردی و عزا با ملت قهرمان فلسطین و لبنان و تمام ملت های مسلمان، رفتارهای وحشیانه و ضدحقوق بشری رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم نموده و حمایت خود را از تمامی ملت های عدالت جو و حقیقت طلب مخصوصا ملت مظلوم فلسطین اعلام می نماییم
🖋️ روابط عمومی درمانگاه جوادالائمه علیه السلام

آدرس ما در شبکه های اجتماعی:
🆔 @javadclinic