اول شهریور ، زاد روز طبیب،فیلسوف و دانشمند نام آور ایرانی، بوعلی سینا و روز پزشک را به کلیه پزشکان دلسوز و متعهد تبریک عرض می نمایم.
در زمانه کنونی که پیشرفت جوامع و توسعه پایدار به مولفه هایی همچون سلامت جامعه وابستگی مستقیم دارد.
پزشکان بعنوان حافظان و ستونهای این شاخص مهم نقش ایفا می نمایند،در این شرایط ،حمایت وپشتیبانی از جایگاه والای پزشکان یک اولویت و ضرورت انکار ناپذیر است که سیاستگذاران نظام سلامت باید به نحو شایسته نسبت به آن همت نمایند.
پزشکان متعهد و متبحر همیشه و در هر شرایطی حضور فعال خود را در عرصه سلامت به نمایش گذاشته و بر اساس موازین اخلاقی و علمی خود، بر نشاندن لبخند رضایت بر چهره بیماران گام برمی دارند و زمینه دستیابی به جامعه‌ای سالم و توسعه پایدار را مهیا میکنند.
مجاهدت پزشکان در حوزه سلامت و در دوره های حساس موجب تامین سلامت جامعه می گردد و از جمله جانفشانی در ایام سخت ، با مبارزه با ویروس کرونا که نقش مهم خود را بخوبی ایفا نمودند.
روز پزشک فرصتی است مغتنم ، تا ضمن تبریک و گرامیداشت این روز و همچنین بزرگداشت شهدا و مدافعان سلامت، مراتب ارادت و قدردانی خود را از کلیه تلاشهای پزشکان جهادی و پرتلاش خطه خراسان شمالی ، علی الخصوص پزشکان درمانگاه و مرکز جراحی محدود حضرت جوادالائمه علیه السلام تقدیم نموده و آرزوی سلامتی و سربلندی را از خداوند منان خواستارم.

مدیریت مجتمع بهداشتی و درمانی حضرت جوادالائمه علیه السلام خراسان شمالی.