چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به محضر امام زمان (عج) و رهبر انقلاب و ملت عزیز ایران تسلیت عرض می‌نمائیم.

آن سردار بزرگ اسلام با پیروی محض از ولی خدا، هیمنه استکبار را فرو ریخته بود و سردمداران استکبار و صهیونسیم را به زانو درآورده بود و با تلاش و مجاهدت شجاعانه خود در صف مقدم مبارزه با تروریسم بین الملل و سرسپردگان کور و کر آن‌ها، خواب شیرین را بر شیاطین خفته در کاخ‌های ستم تلخ کرده بود.
ریخته‌شدن خون پاک حاج‌قاسم، به‌عنوان اسطوره مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار، توسط موشک‌های شیطان بزرگ،مهر بطلانی بود بر خط سازش و مذاکره خفت‌بار با همین دشمن جنایتکارو تکلیف را بر همگان برای همیشه روشن نمود که راه پیروزی جبهه حق تنها از مسیر مقاومت و پایداری می‌گذرد. شهادت مظلومانه سردار سلیمانی تسلیت باد.
همزمان با چهارمین سالرزو شهادت سردار سلیمانی، کلاس عقیدتی با موضوع بصیرت و مقاومت جهت گرامیداشت این روز در مرکز درمانی حضرت جوادالائمه (ع) برگزار گردید.

همچنین توزیع بسته های فرهنگی بین مراجعین و پرسنل این مرکز درمانی جهت زنده نگه داشتن یاد و راه این شهید والامقام انجام گرفت.

                               

همچنین مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه بزرگداشت دهه بصیرت و مقاومت در روز 13 دی ماه برگزار گردید.