حمیدرضا غلامی معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت جوادالائمه (علیه السلام) استان خراسان شمالی، ضمن تقدیر از زحمات کارکنان درمانگاه و مرکز جراحی محدود حضرت جوادالائمه (علیه السلام) در روزهای اخیر که بیماری کرونا در کشور بروز کرده است، گفت: درمانگاه  به صورت 24 ساعته در خدمت بیماران است و سرویس دهی به صورت کامل در حال اجراست.

 

ضمن آماده باش کادر درمانی این درمانگاه ، تریاژ پیش بیمارستانی جهت اجرای طرح غربالگری کرونا و شناسایی مراجعین با بیماری های حاد تنفسی فعال گردید. در صورت شناسایی، موارد مشکوک به بیمارستان های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت معرفی می گردند.

ایشان با اشاره به آغاز طرح غربالگری کرونا در مبادی ورودی درمانگاه اظهار کرد: با آغاز این طرح ، کادر درمانی از امروز در مبادی ورودی درمانگاه مستقر شده و تست تب سنجی افرادی که قصد ورود به ساختمان مرکزی درمانگاه را دارند، انجام می شود.

وی همچنین از تهیه اقلام بهداشتی همانند مایع ضدعفونی کننده دست برای استفاده روزانه کارکنان، بکارگیری دستگاه نوکواسپری( ضدعفونی کننده هوا) جهت ضدعفونی درمانگاه به صورت شبانه و تهیه و توزیع بروشور ها و تراکت های آموزشی مقابله با ویروس کرونا خبر داد که در اختیار همکاران شاغل ، خانواده های کارکنان و  مراجعین قرار میگیرد.

ایشان افزودند عمل های الکتیو(غیراورژانسی) در مرکز جراحی غیرفعال شده است و بخش دندانپزشکی جهت انجام خدمات اورژانسی آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد.

ایشان ادامه دادند؛ مردم استان خراسان شمالی می توانند با شماره تماس چهار رقمی 3142 سوالات خود در خصوص حضور پزشکان این مرکز مطرح کنند و از مراجعات غیرضرور بپرهیزند.